33 aylik oglum ikili olarak anne nerde baba nerde anne gel anne su anne mama gibi kelimeleri var 3 lu de bazı şeyleri var kakasını yaptıktan sonra anne kaka nerde diye sorduğu oluyor yada baba büyük düt düt der renkleri bilir mavi araba der vb gibi şeyler ama hala daha böyle tam açılmadı kafama takmaya çok başladım. Kimisi normal diyor kendini ifade edebiliyor derdini anlatıyor üstüne düşme diyor kimiside hala cümle kuramıyor mu diye soruyor deli oluyorum .. adını soruyorlar bazen parkta ama ohlum daha adını söyleyemiyor ama babasının adını sorunca mami diyor adı Muhammet babasının. Yasini sorunca dört diyor sizce napayim ? Tüm kontroller yapıldı bizim hersey normal 3 yaş bekleyelim demişti doktorumuz 30 aylıkken gitmiştik o zaman gittiğimizde ikili olarak sadece anne gel Allah Allah derdi başka yoktu. Birde size sormak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim?