Kızlar oğlum 1 ay 4 günlük. Bayadır yeşil sarı kaka olayımız var doktorumuz bunun normal olduğunu söyledi pütürlüydü kakamız dün akşamdan beri ara ara sanki pütürlü ama jel gibide kıvamı kakanın. Tek başına mukuslu kaka sorun değil diye biliyorum ama şimdi fotosunu attığım gibi 1 haftayı geçiktir de ayağında kızarıklıklar var , acaba alerji olayımız mı var bilenler söyleyebilir mi ona göre hemen yarın doktora götüreyim diyorum normal değilse kaka olayı ve bu kzarıklık
