Buket57 Kızlar emzirirken acı yemekler yiyormusunuz ben korkuyorum gaz olur diye,daha bi çok şeyi yemiyorum gaz olur diye merak ettim 🤔
Makahma Buket57 ben yiyordum ama portakal limon domates bebeklerimde pişik yapıyordu😢 ve ikinci oğluma yediğim her şey gaz yapıyordu özellikle kısırlık bulgur
_themom95 Buket57 yani bebeğin çok küçük değilse sıkıntı olmaz ben oğlum 3 aylik olduktan sonra basladim ufak ufak yemeye şimdi 7 aylik herşeyi yiyorum
sadekahve_bitter Buket57 1 yaşına kadar yemedim 19 aylık hafif acı yiyorum ki acıyı çok severim tadı geçiyor çocuğu yakmaya gerek yok diye yiyemiyorum
Buket57 _themom95 bebeğim 2 ay 22 günlük gaz olayı yavaş yavaş azaldı artık sanırım dokunmaz bende az acılı yiyim kızım da alışsın😀
Buket57 Ecayb peki soğuk neden yemeyin diyorlar acaba dondurma yiyemiyorum mesela soğuk su içemiyorum hava yanıyor ben arıtmadan su içiyorum😄