Elmsnghn aslında haklısınız sadece kalıcı olacak diye tedirginim😄kuzenimin bebeği doğduğundan beri gün içinde sürekli çığlık atıyor 9 aylık şuan ve çığlıkları asla azalmadığını söylüyor, birazda bebeğim çok sakin bir bebekti bu zamana kadar alışkın değilim sanırım😅 teşekkür ederim belki bende o şekilde olmalıyım😇