Zehraburan05 demin klavye hatası olmuş yazdığım şeyde. Sadece anne sütü alıyorsa işer gibi yapması bile normal. Benim bebeğim öyleydi yani. Ama ara ara kızımda da aynı şey oluyordu kendiliğinden geçiyordu anlayamadım sebebini. Doktora sorduğumda ateş ve eşlik eden kusma yoksa sorun yok demişti. Bir ihtimal siz yada bebek üşütüyor olabilir. Havalar sıcak diye cam b
Kapı hep açık malum. İncecik giydirin çıplak bir yeri kalmasın yarın. Belki düzelir. Ama uzarsa bir doktora gidin bence