bsra_x Sezeryan doğum ile doğum yaptım kanamam 40 gün sürdü sonradan 10 gün kesildi sonradan az az yine kanamam olmaya devam ediyo adet kanaması gibi yoğun değil ama yinede adet kanaması mı yoksa içeride kalan kanama mı bilmiyorum yaşayan var mı