Ayyyyyyy ben de bu konuyla ilgili post açacaktım . Hamileyken karnım devvv gibi olmuştu. Doğumdan 2 ay sonra Mersin’de doktor a göründüm göbek fıtığı dedi geçen gün Urfa’da göründüm 5mm fıtık ve ameliyat gerekmez dedi. Spor yapıp sıkılaşman lazım dedi. Sinirlerim çok bozuk. Bi de eşimi övdü beni gömdü emziriyorum aslında son zamanlarda çok yemiyorum bu saat oldu az önce biraz patates kızartması yedim su içiyorum ama karnımın şekli resmen kare şeklinde. Zayıflarsam da düzelmeyecek ama ben de diyet yapacağım