Cnszmr Arkadaşlar dört aylık bebeğim var sürekli salyası akıyor elini ağzına götürüyor damakları çok kaşınıyor anladığım kadarıyla siz ne yapıyorsunuz ya da ne öneriyorsnz
Leblebi_tanesii Cnszmr ben zeytinyağı karanfil yapıp sürüyorum bir de sulu diş kaşıyıcıları var buzlukta soğutup eline veriyorum rahatlatıyor onu ısırırken
isimyazmakzorunlumu Cnszmr babyst mısır diş kaşıyıcısı var hem rahat tutuyorlar hem damağını kaşıyabiliyorlar. Ama satıcısına dikkat edin babyst olsun.
Nisaaabbk Cnszmr benim bebegimde 4 aylliken kasiniyordu tetagil ,dış kaşıyıcı parmak şeklinde ,calpol vermiştim.sonrssinda hemen allttan iki dişi geldi bebeği çok rahatlatıyor tavsiye ederim
Cnszmr Leblebi_tanesii ben de aldım ama elini elinde tutamadığı için ağzına götüremiyor sizin kullandığınızın linki varsa atar mısınz ona bakayım
Leblebi_tanesii Cnszmr o zaman silikon kaşıyıcılar var parmağa takılan ondan alıp siz onunla damaklarına masaj yapın link falan atmasını bilmiyorum ne yazık ki ama wee baby nin normal eczanede satılanlarından almıştım
Cagla-rTufi Oğlum 3 ay 15 günlük dediğiniz gibi inanılmaz salyalı, eli hep ağzında ve kaşıntılı doktor tavsiyesi ile tetagil kullanıyoruz, normalde günlük 5 adet toz verilebilir diyor ama ben günde 1 kez vermeye gayret gösteriyorum, içeriği doğal fiyatı 275 TL idi, onun haricinde de e bebekten eline giydirmeli diş kaşıyıcı aldım onu da rahat kullanıyor
Cagla-rTufi Cnszmr normalde 2 saat aralıklarla 1 tane kullanılabilir ama dediğim gibi ben günde 1 en fazla 2 defa veriyorum rahatlatıyor baya
Cagla-rTufi Tetagil kutu içerisinde 36 poşet var, poşetleri restaurantlardaki tuz boyutunda canlandırabilirsiniz :) içriği nişasta, alman papatyası , kalsiyum fosfat, magnezyum fosfat, kalsiyum karbonat, demir fosfat, karadut özü