Kolik ağlamaları çok zor allah yardımcınız olsun.bende fön ve süpürge sesi indirmistim biraz onunla rahatlatıyordu duyduğumda çok saçma gelmisti ama gercekten işe yarıyor.oda yetmediğinde gidip fön makinesini çalıstırıyorduk sakinlesiyordu biraz.3 aydan sonra rahatlamaya başlayacaktır insallah