EkimAden Merhaba kızım 4 aylık oldu. Malum havalar aşırı sıcak . 6 ayına gelmeden su veren oldu mu bilgisi olan paylaşırsa sevinirim
Mervetnl EkimAden ben veriyorum ama doktor izniyle doktoruna sormadan vermeyin. Bizde çiş sayısı azalmıştı terden dolayı o yüzden ver dedi doktorumuz
Bebeciknerde 4 ay 24 günlüğüz. Ben ara ara veriyorum çünkü gerçekten sıcak. Emzirip, su verip, duş aldırıp uyutuyorum rahatlıyo resmen, hemen fark ediyo yani
Mervetnl Gizemm44 mamadan sonra biberonla teklif ediyorum içtiği kadar içiyor belli bi cc yok ama 30 cc falan içiyordur çişi azaldığında veriyorum birde aşırı sıcak olduğunda bugün vermedim mesela belki yatırmadan önce veririm
HuysuzKelebek Benim bildiğim kadarı ile anne sütünün %80 su bu yüzden ihtiyacını karşılıyor dendi bana bende bazen vermek istiyorum ama arada kalıyorum dr bu gidişimde tekrar soracağım bizde 4ay 17 günlüğüZ
Hilalprlk EkimAden oğlum 4 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor. Ekstra biberonuna koyup su veriyorum. Doktoruma da sorduğumda suyun zararı olmicağını söyledi. Çay kaşığıyla biraz verebilirsin bence
tosbiksmoms EkimAden kızım 3 ay 19 günlük arada veriyordum birkaç gündür vermeyi unuttum dün çok huysuzdu birde akşama kadar sadece 1 bez degistirdim çişini yapmıyordu,sonra aklıma su düştü birkaç çay kaşığı verdim kıyamam bir sakinleşti ki sonra çişini de yaptı o yüzden vermeliyiz bence günde 2 3 çay kaşığı vericem artık.