Kizlar 40 günlük bebeğim var bugün bebeğim emerken sol göğsümün altında yanma hissi gibi acı hissetmeye başladım görünürde bişey yok disardan dokununca acı hissi ile yanma hissi oluşuyor sorum şu olucak mastit yaşayan arkadaşlara dışarıdan görülen illaki bi kızarıklık şişme vs olması gerekiyor mu ? Birde bugün bebeğimin dilinde pamukçuk gibi bişey olusmus sanırım yarın doktora götürcem aklıma pamukçuktan enfeksiyon alabileceğimde geldi mastitte illaki dışarıdan bı belirti oluyorsa pamukçuktan enfeksiyon alabilirim diye düşünüyorum.bayagi karışık yazdım kusura bakmayın