ela-2023 gebeliğim 6. Ayında doktor um bitkisel boya kullanabilirsin dediğinde başladım:) şimdi bebeğim 22 aylık 2-3 ayda bi dip boyası yapıyorum yani sıkıntı olmaz :) uyuduğu bi zamana denk getirin emmesin o sıra sadece oda boya kokusuna maruz kalmasın :) ben bebeğim uyuduğu zaman boyar yıkar sonra uyanınca emerdi