Yigitefeninannesi_ ben hepsinin yemeğini de yapıyorum yaptığım pilavlara vs de ekliyorum. Nohut ve fasulyeyi bi gün suda bekletip ertesi gün hasliyorum sonra kabuklarını soyup direkt yeemgini yapıyorum. Bi de kurubaklagilleri tahillarla birlikte tuketince protein kalitesi artıyo o yüzden içine ince bulgur da ekliyorum. Haşlayıp köftesini filan da yapıyorum sebzeli nohut köftesi mesela. Yeşil ve kırmızı mercimeği de aynı şekilde.once ya hasliyorum ya da sıcak suda bi saate yakın bekletiyorum. Ben sebze kullanmayı seviyorum mesela bugünkü yemeğini soyleyim kapya biber, soğan, yeşil kabak minik minik doğrayıp yağda soteleyip domates salçası ekledim (domates sosu da olur) üstüne daha önce haşladığım siyah mercimek ve siyah pirinci ekleyip tavuk suyu ekledim suyunu çekene kadar pişirdim onu yicek :) ben genelde her şeyini organik sertifikalı olanlardan almaya çalışıyorum imkan dahilinde