Kızlar göğüslerim yumuşadı. Bebeğimizle kirkimiz çıkıyor yarın arada sürekli emmek istiyor bir göğsüm diğer gogusume göre daha az süt üretiyor heralde daha az doluyor hemen bitiyor. Öbür göğsüm daha çok doluyor öyle hissediyorum birde eşitsizlik var goguslerim arasında. Bu 3. Bebeğim ama bu meme ve süt konusunda acayip acemiyim. Kilo alımı güzel kontrol olduk aylık kontrolünde 1.200 gr almış 1 hafta sonra sağlık ocağına gittiğimizde 250 grm daha almış. Ama tabi bu arada da sürekli emmek istemişti. Şimdi emmesi normal benj istiyor illa ac olduğu içinde emmek ama yumuşayıncaya birde sürekli isteyince psikolojik olarak kötü hissediyorum birde 40 miz çıkınca sürekli disardada isterse ne yaparım endişesi taşıyorum bu sizdede varmi oluyormuş yoksa tek benlik birseymi yumurta iyi alırsam yersem iyi gibi ama uzun süre emmek isteyince yetmiyormuş yetemiyormusum hissine kapılıyorum bu duygudan nasıl kurulacağını bilmiyorum 3.de de bu durumu yaşadım çok şükür anne sütüyle büyüdüler. Ama bu durum geçmiyor bende ek gıdaya başlayana kadar.