Kızlar bebeğim.8 aylık memeyi sevmiyor fazla 5 dk anca emiyor. Bugün sabahtan beri toplasan 15 dk anca emmistir. Siz hangi mamaya kullanıyorsunuz 8 aylık bebek için kaç günde bir mama alıyorsunuz kızlar sizce mama vermeli miyim. Kayinvalidem gerek yok mamaya yemeklerden ver diyor kendi annem süt al kaynat ver diyor saçma sapan şeyler. Mama vermem gerektiğini söylüyorum bende doğru olarak. Q ay sonra kontrolumuz var o zamana kadar bekleyim mi sizce mama icin