uyuyanadamdannefret Merhaba sevgili anneler Bebegim 3 ay 10 gunluk. Gecen ay kalca ultrasonu cektik iki kalcada cıkıklik çıktı. Bu ay sağ taraf düzelmiş sol tarafta çıkıklık kalmıs. Doktor aparat verdi. Bebisim cok agliyo aparati takınca. Boyle olup duzelen var mi :(