Kızlar merhaba,
Kızım 9 buçuk aylık birkaç gündür diş sancısıydı galiba çok keyifsizdi mama ek gıda hepsini reddetti. İki gündür iyi ama bu sefer yememeye alıştı galiba.
Doktor bekleyeceğiz diyor beni sinir ediyor zaten önceden de çok iştahlı değildi bir kase çorba yedirene kadar yapmadığım şaklabanlık kalmıyor.
Bebeğine iştah açıcı bir şey yani şurup vs veren deneyen var mı? Daha doğrusu böyle bir şey var mı ne yapacağım?
Ayrıca soruya gelirsek gerçekten zorlamadan yiyen çocuk isterdim itmeyen dökmeyen o yedikçe ben doyayım isterdim 😁