Kızlar bebeğim 14 aylik grip oldu sabahtan beri burnu akıyor hapsuruyor çok huysuz saat 6 gibi dayanamadi uyudu uyuturken elleri ve ayakları çok sıcaktı ateşini olctum koltuk altı 37.1 alından da normal çıkıyor sıcak bile değil zaten ama ayaklarını ellerinj ölçüm temassız ile 37.8 ne yapmalıyım niye böyle olur ki ilk defa karsilastim calpol de kalmamış dolven var ne kadar verebilirim nasıl bi ateş anlamadım