gocebebirbayan Ablam ikiz bebek büyüttü
Ben de pespese 3 cocuk, Aralari 2019-2021-2022 şeklinde.
Anketin ayaklı örneğiyiz yanı.
Zorluk olarak kıyas edecek olursak ikimizi,
Ablam ilk 1 yıl diyeyim özellikle çok ama çok zorlandı. Emzirmesi ayrı dert, hastalıkları aynı anda, alisverisi ayrı masraf, her sey karmaşık ve kaos, ilk çocuk tecrübesizliğinin ikiz cocukla Yasanması vs derken gerçekten berbat bir süreçti.
Tüm bu sürecin en güzel ve en kolay yanı, aynı anda bebeklerin büyüyüyor ve aynı anda kolaylasıyor olmasıydı. Zaman geçtikçe kolaylaştı, kolaylaştı ve suan 5 yaşındalarken premium dönemini yaşıyor.
Ama ben.. Benim de ilk çocuğum 4 yaşında ama ne fayda :)
Şu dört senede anamdan emdiğim süt burnumdan geldi diyebilirim
Her zaman mottom şu oldu, kötü günler geride kaldı, simdi daha kötü günler bizi bekliyor.
Her sabaha şöyle uyandığım zamanlar oldu, bitsin hemen bu gün de geçsin gitsin çabuk.
İlk çocuğumu 1,5 sene evet kolay büyüttüm ikize göre. Ancak sonra, asla bitmeyen döngüye girdim, aynı süreyi geçirdik, süreç ona kolaylık getirirken benim yükümü günbegün artırdı.
Küçüğüm 8 aylık şuan, hala daha rahatlamak için en az 3 senem var.
Velhasıl kelam, çocuk sayısı değil mühim olan, 5 tane de olsa ikiz de olsa üçüz de olsa, sonuç büyüdükçe kolaylaşmasına varıyor