Kızım 23 haziranda ameliyat oldu. Olanlar bilir göğüsten ayak bileğine kadar alçıda. Alçıya parayla amerikan alçı aldırmışlardı geçen hafta kırıldı mecbur gidince onun üstünden normal Alçıya aldılar. Önceki alçı da yanlardan falan hep bant vardı çişini falan yapınca kirlenecek değiştiriyordum hiç koku falan olmuyordu. Ama bu alçının kenarlarında bant falan yok sürekli yattığı içinde çiş veya kaka yaptığı zaman alçıya geçiyor temizliyorum ama çişi Alçıya geçtiği için yine de alçının kenarları hep sarı oldu ve kötü kokuyor haliyle. Eğer ameliyat olan varsa böyle birsey olduysa nasıl temizlediniz acaba o lekeleri alçıda