Merhaba oğlum 10 aylık meme ucumun dibinde yarık oluştu emerken ısırmıştı sonra emzirdikçe iyice yarıldı tabi bu arada ağlaya ağlaya emziriyorum dayanılmaz bir acı var ama emzirmektende vazgeçemiyorum ama çok kötüyüm gerçekten yaşayıpta böyle bi sorunun üstesinden gelen var mı yada önerisi olan ?