sadekahve_bitter Klyldrm d vitamini ve kan ilacı 19 aylığız ay sonu 20 aylık olacak Eylül ayında balık yağı kullancaz
Dilruba_1 sadekahve_bitter 19. Aya kadar neden balık yağı kullanmadınız ? Normalde 1 yaş sonrası doktorlar öneriyor
livanurvealpinannesi61 sadekahve_bitter şuan bebeğiniz hafta da 3 gün balık yiyor mu yemiyorsa balık yağı kullanmanız gerek.
Klyldrm livanurvealpinannesi61 balık yağını yazın kullanmayın diyor bazıları. Bende alıp kullanayım benim oğlumda 17 aylık
livanurvealpinannesi61 sadekahve_bitter anladım bana çocuk doktoru yaz kış farketmez hafta ya 3 gün balık tüketmiyorsa balık yağı kullanmanız gerek demişti o yüzden söyledim
Klyldrm sadekahve_bitter kaçar damla kullanıyorsunuz bunları peki bunun için doktora gitmeyim. D vitamini oceanı iki puf sıkıyordum ben
sadekahve_bitter Klyldrm oceanı sigorta karşılamıyor diğerini karşılıyor vitaminler hakkında istediğinizi sorun detaylı açıklama yapar 🌼
Enfall Benim kızım 20 aylık hiç ilaç kullanmadık doktorlar demsdj kullan şuan kendimi çok kötü ve suçlu hissettim 😔😔😔
sadekahve_bitter livanurvealpinannesi61 doğrudur bnde anlamadım her doktor Farklı diyor mesela bi arkadaşım da böbrekleri yorulmasın diye haftada 2-3 kez veriyor