Hanımlar 28 gün önce normal doğum yaptım dikislerimin hepsi attı sadece içeride bir tane dikisim var o da boydan boyaymış ve dikisim çok ağrıyor, ayağa kalktığımda zonkluyor .sag tarafımda kesik oldu ,sağ bacağım çok fena ağrıyor bu normal mi ,başına gelen oldu mu,doktora gitmeli miyim