fzugurcan Yenidoğanların 6. haftadan itibaren anne-babasına gülümsemesi bekleniyormuş. Gülümsüyor ama bilinçsizce, kendi kendine. Bunu duyunca endişelendim. Sizde durumlar nedir?
mom-1 Benim bebegim de 32 günlük. Uykuda gülümsüyor sadece o da meleklere gülümsüyor. Henüz bilinçli şekilde dısarıya gülmesi için cok erken. 4 aydan itibaren cevreye bilinçli gülümserler
fzugurcan mom-1 Ben de üç-dört aylıkken diye biliyordum ama Osman Gönülal’ın 6. Hafta videosunda anne-babaya mutlu olduğunda güler, gülmüyorsa doktora götürün diyor 😃 ya ben yanlış anladım ya yanlış anlattı
mom-1 fzugurcan yok be canım inanma öyle seylere o baska biseydir olurmu öyle sey 3 aya kadar bebek gülemez😂😂😂 sen kendin dogru biliyosun😂😂 her video dogru olsa ohoo