4 aylık bebeğimin diş sancıları ve salyalanma başladı. Doktor 2 aya kalmaz çıkar dedi ama 5 ayı doldurduk tık yok. İnanılmaz kaşınıyor ve huzursuz. Yemek sıfırlandı, uyku zaten azdı hep. Bitkisel jel kullanıyorum, parmağımla ovuyorum. Taze soğan ve havuç da denedim. Başka önerisi olan var mı? Elleri sürekli ağzında yavrumun 😞