Arkadaşlar merhaba normalde çok önemsemiyordum geçen burda bi post gördüm yine okuyunca panikledim 5 aylık bebeğim arada irkiliyor hani bize de olur ya aniden bi gelir titreme aynı öyle ilk üşüyor sandım ondan oluyor sandım ama okuyunca korktum kötü şeyler diyordu yeni farkettim bunu da var mı bi bilgisi olan