Kbetul 6 ay 20 günlük bebeğim var doğduğundan beri hep ağlaktı şu son dönemde artık takatim kalmadı 24 saat ağlıyor doktora götürüyorum hiç bir problem yok ek gıda yiyor mama içiyor aç da bırakmıyorum yani ben tükendim bittim artık ya