Kızlar alıyorken en iyisi olsun dedim 2021 de aldım 2 ay sonra kırıldı ya suan onla idare ediyor kızım 2 taşına geldi gece çat diye bir ses baktım yine kırılmıs durduk yere ay deliricem. Deprem korkusu ile odasında da yaptıramıyorum yenisini almak da istemiyorum ama yapılacak gibi de değil