Seker- Merhaba kızlar oğlum 21 aylık bazen parmak ucunda yürüyor normal yürürken öyle bisey yok ama eve bazen parmak uçlarında gidiyor anlamış değilim gayet gelişimi normal adını bile söylüyor durumu yasıyan var mı sonradan düzeliyor mi