tazeanne97 Parmak boya , oyun hamuru, yada kinetik kum kullanan var mı ? 15 aylık oğluma almak istiyorum sizce erken mi değişik etkinlikler yapsın istiyorum😊 fikir verirseniz sevinirim
Nacafa tazeanne97 erken bence. O dönemde bebekler bir şeyleri keşfetmek için ağzına götürüyor bu da çok sakıncalı olur. 2 yaş sonrası daha mantıklı
Beyzaveduru Biz de kullanıyoruz erken değil. Ama sırayla alın bunları bir süre sonra sıkılıyorlar yapacak bişey kalmıyor biz hepsini tükettik galiba 😀 childgen marka var besin içerikli ağzına atsa da sorun olmuyor. İlk başta hep göz önünde tutun merakla deneyecektir sonra sonra atmıyorlar zaten