Elimde 2 adet hic açılmamış epilepsi ilaci var 10 gun falan oluyor alalı. Bizim ilacimiz değişti o yüzden elimde kaldı bugun eczaneye sordum almadıklarını söyledi saglik ocaklari veya hastaneler alıyor mu acaba boyle ilaçları bilgisi olan var mi ? yazık çöpe gitsin istemiyorum belki ihtiyaci olan biri faydalanır