Oglum 2 aylık dun aşı oldu bugun defalarca uyuttum her seferinde sıçrayarak uyanıyor hıçkıra hıçkıra ağlıyor bu aşıdan korktugu icin mi oluyor yoksa baska bi sey mi var anlamadin okuyorum yanina Kuran-ı Kerim koydum ben bunu yazarken bile defalarca sıçradı çok üzülüyorum karşısın da