Kızlar benim bebeğim yoğun bakımda yattı işitme testinde uyumadigi için doktor tarih verdi yarın gideceğiz. Doktorun verdiği kağıtta 3 gün önce banyo yaptırılması uygundur yazıyor ama bugün biz banyo yaptırmıştık sizce napayim bir sıkıntı olur mu testte çok gerginim