carmella Umaysukusunannesi valla baş edemiyorum, mümkün değil 30 dk’yı geçemiyoruz. O uyku da yetmeyince tüm gün mızmız mutsuz geçiyor. Yapmadığım şaklabanlık kalmıyor ağlamaması için. 3 ay 25 günlüğüz
DrkAyz Umaysukusunannesi Yazı resmen dışarda geçiriyoruz maşallah diyim ama atağın A’sı kalmadı bu aralar, sadece 8 de uyuyan bebeğim iki gündür 9 da uyuyor 😅
Acemom Umaysukusunannesi Gece uykularımız çok güzel o yüzden gündüzleri 10 dk bazen yarım saat .gece uyuduğu için çok takılmıyorum gündüzlere
Umaysukusunannesi carmella 3 ay 22 günlüğüz bizde aynı uyanınca 3 defa tekrar sallıyorum ayakta uyutuyorum tekrar yatırıyorum
menekse_kaya34 carmella bizde tam o dönemdeyiz ne kadar sürecek bu sureklı kucak meme istiyor hata kucaktayken bile ağlıyor öyle bir ağlıyor ki bir yerimi ağrıyor diye düşünüyorum memeyi verdiğim gibi susuyor
carmella menekse_kaya34 evet sanki hiç emmemiş çok açmış gibi davranıyor. Sütüm mü azaldı diye tribe girdim ama sağım yaptığımda sütle alakalı olmadığını anladım
Zehraburan05 Sakin olun gecicek bu günler benimde öyleydi illallah etmiştim 4 ay 5 günlüğüz yavaş yavaş düzene girmeye başladı inşallah tamamen düzene gireriz
DrkAyz Umaysukusunannesi 5 te sokağa çıkartıyorum 6 gibi yürüyüş alanı ve piknik alanı var bulunduğum yerde oraya gidiyoruz kilim alıp 8 gibi eve dönüp duşunu aldırıyorum 8:30 dan sonra da uykuya geçiyoruz