alykncc1 Başına gelen var mı acaba, nedir bunlar sinek gibi de değil, heralde bu kadar sinek ısırmaz artıyorlar sanki 😥🤔
ahlassss alykncc1 bizdede böyle bi kaç çıktı ne olduğunu çözemedim çok artmadı o yüzden araştırmadım doktora sordum bişey ısırmış gibi dedi ama ateş kaşıma felan olursa o zaman su çiçeğinden şüphelenebiliriz demişti
Iki_pasa_annesi alykncc1 sinek ısırığına benziyor canm oğlumda da bi yerini istirsa her tarafından çıkar alerjisi var belki senin bebisindede öyledir ben fenistil jel krem kullanıyorum sonra sönüyor
Newmommom alykncc1 bizde olduk aynısı bu benekler git gide çoğaldı hatta doktor çocuktan çocuğa geçen bi enfeksiyon olduğunu söyledi adı el ayak hastalığıymış. Tabi ki doktor değilim bi resimle bir şey diyemem ama ağız el ayak kol bacakta varsa bunu söyleyebilirim. Benekler çocuğunuz yemek bozukluğu gösteriyorsa ya da benekler artarsa doktora götürün. Ona göre ilaç krem vs veriyor
alykncc1 Sssdt teşekkür ederim, ateşi falan çıkmadı ama nasıl bir hastalık o acaba kötü bir şey değildir inşallah
alykncc1 ahlassss takipteyim bende bakalım daha artacak mı, memleketime geldim dün, bugün çıkmaya başladılar
Sssdt alykncc1 canım korkulacak bişey degıl 3 4 gun ateş oluyor sonrasında vücutta kırmızı bebegındeki gibi döküntü oluyor. Daha sonrasında gecıyor her bebek 1 yaşına kadar gecırıyormuş bu hastalığı.
alykncc1 Newmommom ağzında yok ama kol bacakta var. Birkaç gündür yemek de pek yemiyor ama bu benekler bugün çıktı
Newmommom alykncc1 benim çocuğum 10 gün ishaldi mamayı zor içti biberonla büyükler yok sıcaklardan yok diş çıkarıyor falan diye bayramda çok darladılar. Sonra ishali yemesi düzeldi ama benekler çoğaldı. Çocuğumun zaten alerjisi var bir şey olsa ağız çevresinde direk çıkar. Doktor salgın oldunu enfeksiyon kaptığını söylemişti. Hemen kötüye yormayalım belki sinek ısırığıdır ama hiçbir şey yemezse ve ya benekler çoğalırsa muhakkak götürün çünkü o zaman farklı bi tedavi uygulanıyormuş. Ben zor zamanı atlatıp resmen bebeğime eziyet etmişim düzelmeye yakın götürmüşüm. Resim atmayı bilmiyorum buraya atabilsem anlardınız tarif ettiğim beneklerin benzerliğini .Allahım tüm bebekleri çocukları korusun şifa versin.🙏🏻
Tansukiz alykncc1 bana sivrisinek ısırığı gibi geldi hangi ildesiniz şu an bilmiyorum ama akşamları aşırı bir sivrisinek saldırısı oluyor bu sene çok ilginç bir şekilde çocuğu nasıl koruyacağımı şaşırdım beni zaten tamamen parçaladılar.
alykncc1 Tansukiz şu an Trabzona geldim burda oldu böyle akşam odamda yoktu aslında sinek alma bilmiyorum belki de göremedim
Tansukiz alykncc1 tam sivrisinek değil de ivez derler daha küçük sinekler bilir misiniz bilmem o da olabilir odayı ilaçlayın bu gece yatın bakalım çoğalacak mı doktora mutlaka götürün ama belki sinek değildir