EbruNurr Kızlar 2 aylik bebegim var anne sütüne ek mama takviyesi önerdi doktorum aptamilde bebelacda kullana bilirsin dedi doktorumuz sizce hangisi daha iyi memnun kaldiniz
Nazikomom EbruNurr bebelac gold fermente edilmiş yani kabızlık olayını yaşamadık hiç biz. Kilo aldırımı da güzeldi. 14 aylık kızım hala kullanıyoruz 2 yaşına kadar da kullanacağız.
bmmomss EbruNurr sma denedim kabız oldu. Aptamile geçtim hemen severek yedi. Hiç bir sorun yaşamadık kilo alımı da çok çok iyiydi
Adenmoms68 EbruNurr kızım 2 aylıkken mamaya basladı aptamil kabızlık yapmıstı bebelac veya bebelac gold cok iyi gelmişti simdi ek gıdaya geçerken kabız oldu tekrar doktor smaya gec dedi onu deniyorum suan ama genel olarak bebelac tavsiye ederim
Mira-mommy EbruNurr bebelac gold olan daha zengin içerikli ve başka içerikler de eklenmiş hali diye biliyorum bide sindirimi kolay, Aptamil bize kabız yapmıştı bu mamayla çözmüştük kaka sorununu