kivitoannesii kullandığı bezden alabilirsin bana hediye gelmişti ve çok sevinmiştim 😂 tulum,alt üst takım,pijama takımı ve şuan yaz ayı en çok zıbın kullanılıyor. Babet çoraplar falan oluyor, kız mı bilmiyorum dikkatli okumadım bebek bandanaları var. Yada lcwde çok güzel şapkalar var kullanır da şuan. Ebebek ve lcw güzel ürünler var internetinden bak illaki hoşuna gider. Çıngırak peluş oyuncak falan da koyabilirsin