Kerem0934 ben 1 aylıkken deniyordum. kaka yapacağını anladığım zaman puf diyerek lazımlığa tutuyordum ve hep yakalıyorduk. sonra doktoruma söyledim asla önermedi bende bıraktım. keşke bırakmasaydım. şimdi 14 aylık kaka yaparken puf diyor, öğrenmiş aslında.