Bebeğimin cinsiyeti kız 3 ay 19 günlük sadece emziriyorum tek göğsümle ilk bebeğim diğer göğsümün ucu olmadığı için tutmak istemedi sütü kurudu sadece birisinden emiyor kakasi çok iyi günde iki yada üç kere dolu dolu yapıyor bir saatte bir çişli bezi değişiyorum en fazla kendiside huzurlu mutlu enerjik sürekli hareket ediyor doymasa bunlar olmaz diye düşünüyorum ama kilo almıyor 3. Ay kontrolüne götürdüğümüzde bir ayda sadece 300 Gr almış her hafta takip yapıyoruz süt arttırıcı şasede kullanmaya başladım ama iki haftadada sadece 100 Gr kilo aldı anlamıyorum ikinci ayına kadar kilosu güzeldi sonra birden böyle geriledi zayıf bir bebek değil ama neden kilo almıyor şuan kilosu 5700 Gr. 4. Ayından itibaren yavaş yavaş ek gıda verebiliriz dedi hemşireler doktor mama önermiyoruz ek gıdayla desteklersin dediler bu arada ben Fransa’da yaşıyorum burda böyle tavsiye ediyorlar ne yapabilirim