Kızlar selamın aleyküm oğlum 11 ay 1 günlük altını alırken hep oğlum çiş yapmış oğlum kaka yapmış diye söylüyorum 2 gündür kaka diyo sanki arada bir söylüyo kelimeyi acaba erken öğrenmesine faydalı neler yapabilirim
.
Burayı midesi almayacaklar linçleyecekler okumasın
.
.
.
.
Bir de evde yalnızken sıkıştığım zaman lavaboya gitmem gerektiği zaman mama sandalyesine oturtup lavabonun önünde beni görücek sekilde koridorda oturtuyorum anne çiş yapıyo anne kaka yapıyo çişimiz tualette kakamız tualette artık kimse yapmıcak altındaki beze diyorum sjsjahdjdajd bikaç kez benimle beraber kakasını yaptı ben ıkınma taklidi yaparken o da bezine yaptı sizce erken mi öğrenicek ya da neler yapabilirim fikir veriseniz cok sevinirim