Kızım bu ay az kilo almış doktorum mama önermedi sütünü sağ ver yada sütünü arttırmaya çalış öbür ayda almazsa 5. Ayda ek gıdaya başlarız dedi acaba 3 gün kuralına uyup yavaş yavaş tadım yaptırsam mı diyorum zaten 1-2 ay tadımla geçiyor bu kadar erken başlayan oldu mu ? Doktorum zaten kilo almazsa öbür ay başlatacak.