Huzur_kokulumevlat Şimdi bizin hacizlik borcumuz vardı yüksek meblasını ödedik geriye 75 bin kaldı ama avukatlık yani elimizde 50 bin var ve dahası imkansız oldu yani çıkmıyor tıkandık ne yapabilir bu durumda lütfen akıl verin
Dmt-01 Huzur_kokulumevlat avukat ya da bankacı değilim ama elinizdekini ödeyin gerisini taksitlendirin en mantıklı bu bence
happiestMom Huzur_kokulumevlat zaten gecişmiş borç taksit olmuyor diye biliyorum ama bilir kişiden yardım almak tabi daha sağlıklı. Elinizdeki parayı bir kısmına simdiden yatırın bence en azından üzerine faiz konulursa bile 75 binden degilde 25 binden konulsun tabi bu bu şekilde mi oluyor onu da arastırmak lazım.
Rainyellow Huzur_kokulumevlat iletişim kurduğunuz yer avukatlık bürosu mu ? Yoksa varlık şirketimi ? Borcunuzun ana parası ne kadardı hacizdeki ne kadar ? Ve borç kaç yık gecikti
Huzur_kokulumevlat Duygudikicidkc avukatla görüşüldü bize boyle fiyat verdi acıması yok ki bu kadar olurmuş elimizde olani versek dedim eşime dava açabilir dedi
Huzur_kokulumevlat happiestMom ya banka olsaydi bi şekil taksit olabilirdi avukatlık olduğu için yapılmıyor keske yapsalar insana buvkadar yuklenilmez ki 🙄
happiestMom Huzur_kokulumevlat valla allah hepimizin yardımcısı olsun arkadasım. Dünyaya borç ödemeye gelmişiz resmen.
Huzur_kokulumevlat happiestMom amin amin valla yok ya anlamıyorum ne bi gezmemiz ne bi tozmamiz kiyafet felan da almiyorum yani hep evin ihtiyaçları bitmek bilmiyor yemege gidiyor mamasi bezi iviri ziviri kendimize ait sebepde değil borç borç valla kalbim sıkışıyor artık hepimizin yardımcısı olsun rabbim
Huzur_kokulumevlat Rainyellow avukatlık bürosu haciz islemi olmadan 180le bitiyordu haciz binince faiz katti avukatlık olduk iste 215 bin taksite bagladilar ama cok fazla bizim icin asgari ucretli çalışıyor eşim son 75 kaldı borç 25 bin eksik bunda da tıkandık yani
happiestMom Huzur_kokulumevlat takma kafana bosver saglık olduktan sonra hepsi olur gider. Ne yazık ki artık borçsuz kimse yok 😕
Huzur_kokulumevlat happiestMom oyy oyyy inan keske takmasam ama zor içimde kalanlar var gezmem yok tozmam yok ona yanarım
Rainyellow Huzur_kokulumevlat haciz olmadan önce indirimli kapatıyorlar ama haciz işlemi başlatıldıysa ve üzerine kayıtlı herhangi bir mal varlığı varsa 1 tl bile düşülmüyor sağdan soldan bir şekilde bulmanız gerekiyor maalesef eğer kalan 25 ni kapatmazsanız kalan tutar üzerinden faiz işlemeye devam edecek ve tekrar giderek artacak 😢 tek önerim bir şekilde verip kurtulmanız ilk ödemeyi yaptığınızda 25.000 tl yi çıkarıp bu kadar kısmı ödeyebilirim die pazarlık yapsaydınız kabul etme imkanları çok yüksek olabilirdi (tabi üzerine kayıtlı bir mal çıkmadığı sürece)