Bugün 3. Günümüz uykuya çabuk geçiyor aramıyor ama uyku aralarında ağlayarak uyanıyor gündüz de aynı şekilde bu normal mi acaba başka bir sıkıntısı var mı anlamıyorum. Emzik bırakırken çok zorlanmıştım meme de öyle olmadı çok şükür gündüz istemiyor bir problem yok ama herşeye ağlıyor uyku arası aynı şekilde bir şey isterken bile