4.ay anneleri, atakla savaşan cefakar anneler gelin lütfen bizim bebişleri masaya yatıralım.😂 4.ay atağı mı yoksa bebeğimin karakteri mi bu, anlamıyorum. Dişleri kaşınıyordur diye diş kaşıyıcısı aldım, onunla cebelleşirken daha çok sinirleniyor. Emziriyorum, karnı doyana kadar gülücükler saçıyor ama karnı doyunca anında kaldırmamı istiyor, tepiklemeye başlıyor ağlıyor. Sallanan anakucağına koyuyorum, ayaklarını yaslayıp kendini zıplatıyor onada sinirleniyor. Eline bir nesne veriyorum onu ağzına götürüyor,yüzüne çarpıyor sinirden deliriyor. Giydirirken en ufak bir yeri zorlansa sinirlenip bağırıyor ağlıyor. Asla istemediği bir şeyi yaptıramazsınız. İstediği pozisyonda olmazsa mutlaka sizi kaldırır. Bu kudurukluk şaka mi? 4.ay atağında olduğu için mi böyle huysuz yoksa babasına mı çekmiş sinir konusunda lütfen aydınlatın.🙈