miraneliz3402 Gayette ücret ödemek zorundasınız. Arkadaşlar devlet okulu diye para vermemeniz gerektiğini nerden cıkarıyorsunuz? Devlet öğretmene Bin tl kırtasiye ücreti ödüyor koca bir dönem için, sizce anaokulunda o kadar cocuğa bir dönem nasıl yetsin bu pahalılıkta. Okulu sikayet etmek yerine sistemi şikayet edin. Napsın öğretmen bütün cocuklar etkinlik yaparken sizin ki bakıcak mı? Mecburlar para toplamaya.