Bucuruk85 Kızlar aranızda gece çayı kullanan varmı bebeğine.üstündeki tariflemi yapıyosunuz ve ne kadar içiriyosunuz bebişlerinize benimki 6,5 aylık
0401emir Bucuruk85 100ml bır tatlı kaşığı ustunde yazan ölçek fazlası olmuyo. Bır işe yarıyomu konusunda bılemıyorum. Kullandım ama sankı aynıydı gibi
0401emir Bucuruk85 bnmkı 10 ay 10 günlük keyfi isterse içiyor. Ama o ölçek günde içmesi gerekem max. Ölçek sen istersen bölersin bn ilk 50 ml çay kaşıgı verdim denemek için 7 aylıktı ilk kullandığımda