Betul1607 öğünleri nasıl? Benimki diş sürecinde hiç hiç yemedi yani neler çektim, doktora her gitmemde az kilo aldı gibi diyorum yo normal diyor. Bide aşırı hareketli. Domates corbası yapıyorum onu severek yiyor, balkabaklı çorba yaptım bugün mesela inşallah yer. Ve bulgur mutlaka kullanıyorum çoğu çorba ve yemeğine, kilo aldırıyor diye okumuştum yanlış bilgi değilse. Şehriye ve ilik suyu kullanıyorum. Muz ceviz ve kahvaltıda yumurta çok önemli ama benimki bunları pankekte yiyor. Ev yoğurdu yapıyorum onu yiyor zaten bu ara havalardan da pek iştahlı değil. En sevdikleri bunlar genelde. Mısır unlu corba da yapıyorum seviyor. Belki işinize yarar🙏🏼