2 aylık bir bebeğim ve ilk deneyiyim. Baya bir zorlanıyorum. Tahminen bebekler hangi aydan sonra iletişim becerileri gelişiyor. Şuan her ağladığı da sanki yanlış bir şey yapıyormuş gibi bir his oluyor. Bebeğim ağladıkça kendimi yetersiz hissetmeye başlıyorum.