Dilek_nehirto Bebeğim 14 aylık ve aşırı hırçın sinirli olmaya başladı yaşıtlarına sürekli vurma ısırma gibi şeyler yapıyo önüne geçemiyorum bu durum normal mi geçici bi sendrommu anlam veremiyorum yaşayan varmı?
2lokum_moms Dilek_nehirto benimkide öyle ya abisini bizi ısırıyor ama sinirlendiğinde durduk yere yapmıyor genelde
Kizcemm Dilek_nehirto Ayy hiç sorma benim kızımda 14 aylık sürekli mızmız ağlıyor sinirleniyor kendin kendine bizi cimcikliyor ısırıyor inşallah bir an önce geçer
Dilek_nehirto 2lokum_moms benimkide öyle herkesi ısırıyo sinirlendiğinde sakinliği çok nadir çığlık atıyo bağırıyo sürekli ama 🫠 şaştım kaldım artık