Elimden düşürüp telefon camı komple kırıldı kullanıma engel değil ama baya kötü görünüyor apple servisine göndermeyi düşünüyorum ama sorum şu ki telefonumun arka kasasında çizik vs yok gidip geldiğinde çizilme durumu var mı bunun olmaması için nasıl önlem almalıyız